20081003

[耳]Creep - Radiohead

  心情不太好,來聽歌



When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

She's running out the door
She's running out
She run run run run...
run...

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...


妳之前出現在這裡時
我的眼睛無法直視著妳
妳就像是個天使
妳的體膚讓我想要哭泣


妳像羽毛一樣漂浮著
在這個美麗的世界
我希望我是與眾不同的
因為妳是如此的與眾不同


但我是個怪物,是個怪胎
我他媽在這裡幹嘛?
我並不屬於這裡


我不在乎這對我是個傷害
我只想要把自己掌控好
我想要有完美的身軀
我想要有完美的靈魂
我想要妳注意著我
當我不在妳身邊的時候
妳他媽的是如此與眾不同
所以我希望我也與眾不同


但我是個怪物,是個怪胎
我在這裡幹嘛?
我並不屬於這裡


她又再次逃離我身邊
她逃走了
她不斷的逃離了我


只要這真能讓妳得到快樂
只要這真能讓妳想要的
因為妳是如此的與眾不同
我希望我也很與眾不同
但我只是個怪物,我只是個怪胎
我他媽的在這裡幹嘛?


我並不屬於這裡
我並不屬於這裡

沒有留言: